Skip to content

2021 倒數: 5大傷害皮膚嘅習慣丨第二位:唔搽防曬

第二位:唔搽防曬 皮膚作為身體第二大嘅免疫器官,真係幫我哋阻擋左好多細菌同埋致敏源。不過唔係強到刀槍不入㗎。有一啲我哋睇唔到嘅粒子每日都喺度不斷傷害緊我哋嘅皮膚。 講緊嘅就係陽光裏面嘅紫外線(UVA同UVB)。唔好以為淨係同陽光玩遊戲嘅日子先至要搽防曬啊,就算落雨嗰陣都至少有80%嘅UVA同UVB可以穿透雲層到達地面,對我哋嘅皮膚造成傷害。 UVB會對皮膚產生即時嘅傷害,例如皮膚曬傷、發紅、發炎、細胞氧化等。UVA雖然能量較低,但係穿透力極強。可以直接穿過人體皮膚表面到達真皮層。由於能量低,UVA對皮膚嘅傷害唔會立刻見到,但係長時間接觸,佢會破壞真皮層裏面嘅膠原蛋白同埋彈性蛋白,產生皺紋同埋帶來皮膚老化,甚至導致基底細胞皮膚癌。 所以唔搽防曬唔係淨係曬黑咁簡單㗎,我哋要每日對抗光傷害。 晨光對抗光傷害兩大法寶:維他命C+物理防曬 1. 維他命C水漾亮肌精華 含10%高穩定性維他命C,再配榖胱甘肽不斷循環活性維他命C,提升維他命C效能。有效中和紫外線同游離基對皮膚傷害。仲有美白淡斑功效添。 了解更多:https://bit.ly/38Mlr0R 2. 抗氧礦物防曬護肌霜SPF30 無水無油配方,質感輕盈清爽唔黏笠。全物理礦物防曬,唔使擔心一般化學防曬,會干擾內分泌系統。又唔會其他物理防曬咁用完會成面白賴晒。大愛。 了解更多: https://bit.ly/3mZiiQp

第二位:唔搽防曬
皮膚作為身體第二大嘅免疫器官,真係幫我哋阻擋左好多細菌同埋致敏源。不過唔係強到刀槍不入㗎。有一啲我哋睇唔到嘅粒子每日都喺度不斷傷害緊我哋嘅皮膚。
講緊嘅就係陽光裏面嘅紫外線(UVA同UVB)。唔好以為淨係同陽光玩遊戲嘅日子先至要搽防曬啊,就算落雨嗰陣都至少有80%嘅UVA同UVB可以穿透雲層到達地面,對我哋嘅皮膚造成傷害。
UVB會對皮膚產生即時嘅傷害,例如皮膚曬傷、發紅、發炎、細胞氧化等。UVA雖然能量較低,但係穿透力極強。可以直接穿過人體皮膚表面到達真皮層。由於能量低,UVA對皮膚嘅傷害唔會立刻見到,但係長時間接觸,佢會破壞真皮層裏面嘅膠原蛋白同埋彈性蛋白,產生皺紋同埋帶來皮膚老化,甚至導致基底細胞皮膚癌。
所以唔搽防曬唔係淨係曬黑咁簡單㗎,我哋要每日對抗光傷害。
晨光對抗光傷害兩大法寶:維他命C+物理防曬
1. 維他命C水漾亮肌精華
含10%高穩定性維他命C,再配榖胱甘肽不斷循環活性維他命C,提升維他命C效能。有效中和紫外線同游離基對皮膚傷害。仲有美白淡斑功效添。
了解更多:https://bit.ly/38Mlr0R
2. 抗氧礦物防曬護肌霜SPF30
無水無油配方,質感輕盈清爽唔黏笠。全物理礦物防曬,唔使擔心一般化學防曬,會干擾內分泌系統。又唔會其他物理防曬咁用完會成面白賴晒。大愛
了解更多: https://bit.ly/3mZiiQp
Leave a comment

Your email address will not be published..

Cart

Your cart is currently empty.

Start Shopping

Select options